zo, dit alvast geregeld - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ellen Berg - WaarBenJij.nu zo, dit alvast geregeld - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Ellen Berg - WaarBenJij.nu

zo, dit alvast geregeld

Door: ellevdb

Blijf op de hoogte en volg Ellen

19 Juli 2010 | Nederland, Zwolle

ja allemaal, het komt toch echt wel dichtbij. nog iets meer dan een maand en dan ga ik in mijn uppie naar jamaica!! whoehoe!!

en voor de thuisblijvers (en speciaal voor mijn collega's want zij zeuren er wel t meeste om...)
komt hier mijn reisverslag van mijn grote avontuur!

de reis is nog niet begonnen, dus het echte reisverslag ook nog niet, maar vanaf dan: veel leesplezier gewenst!

liefs elle

  • 01 Augustus 2010 - 08:21

    De Buurtjes!:

    Wij gaan je zeker volgen Ellen en vinden het super leuk dat je deze toch best spannende reis gaat maken.
    De plaatjes die we bekeken van Jamaica zijn echt wel heel vakantie- achtig en jij zult zeker de andere kant, de armoedige kant, veel te zien krijgen..... vertel ons er maar veel van leren wij ook weer bij....
    Succes met alle voorbereidingen.
    Elly

  • 01 Augustus 2010 - 16:03

    (Dancing DJ) Mike:

    Goede reis alvast Ellen, nog 34 dagen zie ik...
    Xie uit naar je verslagen!

  • 16 Augustus 2010 - 23:14

    Anoukh:

    Hey meis,

    Het komt nu allemaal wel heeel erg dichtbij. Geniet ervan, ik ga je zeker volgen!
    Ennuh..Nog ff een keer borrelen en lekker eten voordat je gaat!

    Liefs,
    Anoukh.

  • 21 Augustus 2010 - 10:38

    Bianca:

    Heeey ellun!
    Kan het niet anders zeggen... Je bent goed bezig meis!
    xx

  • 23 Augustus 2010 - 09:42

    Tessa:

    Gaat nu wel erg snel he?
    Zal je site in de gaten houden.
    Echt super gaaf dat je dit gaat doen!!

    Word vast een geweldige ervaring..

    Xx

  • 24 Augustus 2010 - 09:14

    Renate:

    Hoi Ellen,

    Leuk deze reis en werk wat je gaat doen. Alvast een goede reis, heel veel plezier en geniet van het avontuur.

  • 28 Augustus 2010 - 17:15

    Mama:

    Zo ellen, nog even en het gaat beginnen, het zal voor mij wel even wennen zijn , zo zonder dochter de komende 2 maanden, de Corner zal ons ook wel missen. Nou ellen ik zie je a.s woensdag met de spullen van diederick, ik bel hier nog wel even over op. kusje mama

  • 30 Augustus 2010 - 02:54

    Au3:

    Jaaaa Ellen, helemaal te gek dat jij een reisverslag maakt!
    Zo kunnen we jou toch een beetje in de gaten houden. Hoera het is al bijna zover!!!

  • 01 September 2010 - 05:52

    Harry:

    Bedankt voor het afscheids gebakje .....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Ellen

In 1986 werd ik geboren in Dedemsvaart. Vanaf mijn 18e heb ik op verschillende plekken in NL gewoond; Sittard, Hengelo, Hardenberg, Zwolle, Enschede en Helmond. In 2010 heb ik 2 maanden vrijwilligerswerk op Jamaica In 2013 ging ik 5 weken backpacken in Argentinië. In november 2014 vertrek ik voor een jaar naar Johannesburg, Zuid Afrika, om daar een jaar lang te gaan wonen en werken!

Actief sinds 19 Juli 2010
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 39837

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 03 Mei 2015

Wonen & werken in Johannesburg, Zuid-Afrika

25 Augustus 2013 - 01 Oktober 2013

Argentinië

04 September 2010 - 01 November 2010

Ellen at Jamaica

Landen bezocht: