nog een uurtje - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ellen Berg - WaarBenJij.nu nog een uurtje - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ellen Berg - WaarBenJij.nu

nog een uurtje

Door: ellevdb

Blijf op de hoogte en volg Ellen

04 September 2010 | Nederland, Schiphol

Daar zit ik dan, in m'n uppie bij gate D12.
Ben natuurlijk niet alleen op schiphol, maar wel voor het eerst zo lang alleen op reis. Dus zo voelt t wel een beetje.
Pap & mam hebben me weg gebracht. Waren een uur te vroe, mijn fout... Maar beter dit dan te laat.
Vlak voordat ik door de paspoort controle moest, werd het ineens toch wel heel spannend en beetje emotioneel...
Na een dikke knuffel van pap&mam, is mijn eigen avontuur dan echt begonnen!!
Super spannend, ma super veel zin in!!

Zodra ik op jamaica de gelegenheid heb, zal ik weer een verslagje plaatsen.

Liefs, Ellen

  • 04 September 2010 - 06:52

    Agnes :

    Hoi Meid, ga het allemaal beleven.
    groetje Agnes

  • 04 September 2010 - 07:04

    Marleen:

    He meis, goede reis! Ik hoop dat je een super leuke tijd hebt in Jamaica!!

  • 04 September 2010 - 08:37

    Opa:

    lieveellen, superleuk dat je ons op de valreep nog een laatste nederlandse impressie toestuurt! zo kunnen we prima met je meeleven wat we nu uiten met deze reactie op je berichtje.als je dit leest heb je misschien de heenreis al achter de rug en wellicht is dit je erg meegevallen. maar dan komt de landing nog en dat is weer een nieuwe ervaring. Wij hopen dat je op Jamaica prettige mensen ontmoet. HOed je voor mensen die je op het eerste gezicht niet vertrouwt...wij gaan vanmiddag naar elsbeth en richard om daar met ruim 20 familieleden te barbecuen. daarbij zal jouw naam best wel een keer vallen, al zijn er ook meer kleinkinderen absent. wij zien uit naar je volgende bericht. veel liefs, opa

  • 04 September 2010 - 09:10

    Anoukh:

    En????!!! Ben heel benieuwd naar je eerste indrukken!
    Liefs,
    Anoukh.

  • 04 September 2010 - 10:19

    Marielle:

    Heel veel plezier ELlen!
    Ga er van genieten en maak er een toptijd van! Je moet maar denken deze ervaring pakt niemand meer van je af!! LIEFS
    Marielle

  • 04 September 2010 - 12:00

    Tessa:

    Heey meis,

    Een hele goede reis!!
    Geniet van ieder moment..
    Ben benieuwd naar je eerste ervaringen..

    Heel veel succes en plezier en ik zal je volgen!

    Xx

  • 04 September 2010 - 12:05

    Marjan :

    He zusje,

    Hoe was de bruiloft van Dien?
    Vast erg leuk en vermoeiend. Ik vond het jammer dat ik je niet uit heb kunnen zwaaien omdat we zelf druk bezig zijn met de vakantie maar ik probeer te regelen om samen met diederick je wel op te komen halen hoor!!
    En ik ga nog een keer de boel checken in Zwolle dus je kunt met een gerust hart de boel achterlaten.

    Nou zusje, fijne reis, hoop dat je een beetje kunt slapen en ik ben benieuwd naar de foto's

    hele dikke kus

  • 04 September 2010 - 15:25

    Maud:

    lieve el!
    hopelijk is je reis goed gegaan en ben je goed aangekomen als je dit leest!!
    laat je ons gauw weten hoe het daar is?
    veel liefs maud!

  • 04 September 2010 - 16:19

    Jennie:

    Hey Ellen,

    Heb er een keigave tijd, geniet ervan en ik log af en toe in om je te volgen.
    Heel veel lieve groetsels uit Holland!!!

    Jennie

  • 04 September 2010 - 20:23

    Anneke:

    he die ellen,
    als het goed is ben je nu ongeveer in jamaica. hoop dat je een goede reis hebt gehad. ben benieuwd naar je eerste verhalen. liefs, anneke

  • 05 September 2010 - 07:21

    Biancaatje:

    Hey meis!
    Kan me voorstellen dat de werkelijke stap een beetje slikken is..
    Iedereen is wel trots op jou dat je het maar even doet denk ik.
    Ben benieuwd naar het volgede verslag!
    Bianc

  • 05 September 2010 - 08:10

    Mama:

    zo ellen ,ikmhoop dat je goed bent aangekomen en dat de reis toch is meegevallen ondanks dat je in je uppie was. Ik ben benieuwd naar je verslag en de foto's natuurlijk. Papa en ik waren om zeven uur weer thuis , maar je dag is een beetje gebroken en het slapen verliep ook niet zoals het hoort. De BBQ was gezellig en je moet van vele de groeten hebben. Op dit moment schijnt bij ons de zon en zit ik mijn huiswerk te maken op de computer en natuurlijk naar jou te mailen. Diederick ligt nog in zijn bed en papa gaat zo onder de douche. Nou Ellen we mailen wel en laat zo spoedig mogelijk iets van je horen . Kusjes van papa en mama.

  • 05 September 2010 - 10:27

    Danielle:

    Liefje! Afscheid nemen is nooit leuk, zal wel even slikken zijn geweest...Maar nu ga je je avontuur tegemoet. Heel veel plezier en geniet van alles wat je gaat meemaken! X

  • 05 September 2010 - 20:31

    Elly:

    Leuk he Ellen, je bent amper weg en alle lieve berichtjes vliegen al om je oren!!
    Daar kan je haast niet eenzaam door worden, met elkaar en met de computer zorgen we voor het contact met Holland!!
    Al zal jij zeker véél meer gaan beleven dan wij, dus houd ons lekker op de hoogte.
    hoop dat je een internetcafe kan vinden....wat zal je al veel indrukken opgedaan hebben zo de eerste dagen pfff
    liefs van de buurvrouw

  • 06 September 2010 - 07:08

    Ellen:

    Haaaaaaa Elle!!!

    Gelukkig heb ik nog internet op 't werk! ;)

    Ben benieuwd naar je volgende ervaringen!!
    Hopelijk heb je een leuk gastgezin en voel je je een beetje op je plek.

    Liefs en dikke *knuf*
    Elzzz

    ps. mis je nu al op 't werk hoor!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Ellen

In 1986 werd ik geboren in Dedemsvaart. Vanaf mijn 18e heb ik op verschillende plekken in NL gewoond; Sittard, Hengelo, Hardenberg, Zwolle, Enschede en Helmond. In 2010 heb ik 2 maanden vrijwilligerswerk op Jamaica In 2013 ging ik 5 weken backpacken in Argentinië. In november 2014 vertrek ik voor een jaar naar Johannesburg, Zuid Afrika, om daar een jaar lang te gaan wonen en werken!

Actief sinds 19 Juli 2010
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 39810

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 03 Mei 2015

Wonen & werken in Johannesburg, Zuid-Afrika

25 Augustus 2013 - 01 Oktober 2013

Argentinië

04 September 2010 - 01 November 2010

Ellen at Jamaica

Landen bezocht: