1e werkdag - Reisverslag uit Mandeville, Jamaica van Ellen Berg - WaarBenJij.nu 1e werkdag - Reisverslag uit Mandeville, Jamaica van Ellen Berg - WaarBenJij.nu

1e werkdag

Door: ellevdb

Blijf op de hoogte en volg Ellen

08 September 2010 | Jamaica, Mandeville

dit wordt een wat kort verslagje,
maar wilde jullie ff laten weten dat ik een fijne eerste werkdag heb gehad en de dance class was erg geslaagd. ook weer veel vrijwillegers ontmoet die erg open staan voor contact en het ondernemen van leuke dingen.
daarnaast zet ik vandaag wat foto's online.
allemaal leuk dus!!
al is er ook wel een minpuntje, ik zit onder de muggenbulten...
en mis het contact met het thuisfront ook wel een beetje,
dus lange leve het internet!

lots of love!

• 08 September 2010 - 05:10

Anoukh:

Hey meis, ziet er leuk uit!! En de kindjes zien er helemaal schattig uit! Veel plezier nog!!
    X

• 08 September 2010 - 06:41

Biancaaaatje:

joehoeee!
    Jij gaat straks alleen nog maar met kindjes werken, schitterend.. Je hebt er feeling voor, je straalt het uit!
    xx

• 08 September 2010 - 07:51

Ellen O.:

Wat skattig El!! :)
    Leuk om te zien hoe het daar is in Jamaica en fijn dat het een beetje klikt met de andere vrijwilligers!
    Tot het volgende verslagje!
    Liefsssssss!! -X-

• 08 September 2010 - 08:36

Marielle:

ben JALOERSSSSSS!!
    HAHA wat een scheetjes is het mogelijk om er 1 mee te nemen in je koffer? succes verder!!!
    kus

• 08 September 2010 - 09:05

Marloes:

Ya man, ik heb je gevonden. Klinkt goed allemaal. Op naar het volgende verslag!

• 08 September 2010 - 09:53

Henk Nico:

Hoi Ellen,

Leuk om zo via verhaal en foto een indruk te krijgen van jou situatie daar. De foto met jou en de kleine is natuurlijk wel heel erg lief :-)
    Geniet er van en succes!

P.s.: muskietengaas/netten?

• 08 September 2010 - 11:17

Tessa:

Wat schattig, die kindjes!

Fijn dat eerste dag goed bevallen is..

Enjoy!!

Xx

• 08 September 2010 - 15:04

Lieke:

Heeee Ellen!!
    Oma is hier en we hebben net samen je verslag gelezen. Fijn dat je het goed naar je zin hebt, goede behuizing hebt, en natuurlijk een engelse huisgenoot om mee te praten. Ook leuk dat je foto's hebt geplaatst, dan kunnen wij ook zien hoe het daar is. Wij kijken uit naar je volgende berichtjes, heel leuk dat we op deze manier toch nog een beetje contact met je hebben!
    Heel veel groetjes en liefs van oma Lieke en de hele familie de Wit

• 08 September 2010 - 15:06

Oma En Lieke:

ohjaa, en wat is je adres daar? Dan kunnen we een keer een kaartje sturen.
    xxxx

• 08 September 2010 - 16:00

Jeanet Elwuar:

Hallo Ellen,

Leuk al die berichtjes die je erop zet. Wat een mooie ervaringen allemaal.
    Ik ben blij voor jou dat je het naar je zin hebt. maak er een mooie tijd van.

Liefs jeanet

• 08 September 2010 - 16:50

Elly:

getsie wat vervelend van die bulten!!!
    Peter heeft pilletjes die je in moet nemen iedere dag en dan ben je niet meer lekker voor muggen en ander prikongedierte...heel klein flesje dus kunnen we opsturen evt in een envelopje!!! geen idee hoe lang dat duurt maar toch!!Hem heeft het gehoplen...misschien bij de apotheek daar ook verkrijgbaar?
    Sterkte ermee en heel veel knuffelplezier met die kleine moppies....zo sneu zo klein en nu al 'alleen'!!!

• 09 September 2010 - 09:53

Anne (nichtje):

Haa Ellen..
    Wat leuk om je foto's te zien! Heerlijk dat je daar bent of niet?
    Geniet er van.. Heel veel plezier en succes! En ik ga je site regelmatig bekijken.. super!
    Groetjess en kuss Anne

• 09 September 2010 - 13:05

Anneke:

hoi ellen,
    super die foto's. om op te vreten zo'n kleinte toch!!? geniet er maar van en veel succes met de tegenvallers!!
    liefs, anneke

• 09 September 2010 - 13:19

Renate:

Staat je goed zo'n kleine. leuk om de foto's te zien (en je muggenbulten!)

• 09 September 2010 - 20:15

Andre:

Ziet er goed uit veel succes en plezier

• 10 September 2010 - 00:05

Au3:

Ja, zie! die met dat babietje is leuk, had de ruiten boer toch gelijk ;-)
    Groetjes!!!

• 13 September 2010 - 16:02

Bert Van Geffen:

Graag een foto van de regencape voor slechtweer !

• 13 September 2010 - 16:16

Renate:

Leuk om alles weer te lezen: en ja, kinderen zijn niet altijd leuk!!
    Zitten er ook leuke mannen tussen of valt het een beetje tegen?

• 17 September 2010 - 06:42

Lycke:

Wat een mooie kindjes allemaal. Werkse en vreselijk, die muggenbulten, hopen dat t een beetje lukt er af te blijven! XX