Nog een nachtje slapen! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Ellen Berg - WaarBenJij.nu Nog een nachtje slapen! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Ellen Berg - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje slapen!

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

24 Augustus 2013 | Nederland, Enschede

Buenos días!

In 2010 ging ik voor 2 maanden naar Jamaica.
Nu, drie jaar later, ga ik voor 5 weken naar Argentinië!! Ik heb er zin in!!

Tijdens mijn reis op Jamaica heb ik een digitaal dagboek bijgehouden.
Mijn moeder vroeg of ik dat weer ga doen. Omdat mijn reis nu een stuk korter is was ik dat eerst niet van plan. Maar aangezien mijn moeder, en een aantal goede vrienden, geen facebook hebben en ik het eigenlijk wel heel leuk vind om digitaal een dagboek bij te houden, heb ik mijn weblog ellevdb.waarbenjij.nu er weer bij gepakt. Vanaf nu komt daar dan ook mijn Argentinië reisverslag op.

Het eerste verslag is vandaag, een dag voor vertrek! ☺ Want na maanden er naar uit kijken, is het zondag 25 aug. dan echt zo ver!! Ik vind het nu wel erg spannend, maar heb er erg veel zin in!!
De eerste week heb ik Argentijnse Tango cursus in Buenos Aires en vanaf sep. heb ik vier weken om rond te reizen door noord en zuid Argentinië.
Ik zal mijn dagboek bijhouden, maar vooral genieten van mijn rondreis!!

Adiós!

Liefs,

Ellen

  • 24 Augustus 2013 - 10:27

    Aldwin:

    We wensen je heel veel plezier en een hele mooie reis !!! Heleen en Aldwin

  • 24 Augustus 2013 - 13:42

    Robert En Ellen:

    ADIOS lieverd!! Héééél veel plezier!!!! En zorg dat je heelhuids terug komt! ;P -xxx- van ons!

  • 31 Juli 2014 - 12:07

    Janie:

    Halloo,

    Een hele fijne reis! Ik zit nu in de sollicitatie procedure. Ik hen 11 augustus het gesprek met kelly uitzendbureau. Kan je misschien meer vertellen hoe het dan verder gaat? Hoelang dat allemaal duurt.hoe het gesprek met kelly gaat enz. moet er daarna veel geregeld worden of spreekt dat voorzich?

    Ik hoor graag van je:)

    Heel veel plezier en succes!

    Groetjes, janie

  • 06 Augustus 2014 - 12:22

    Ellen:

    Hoi Janie,

    Weet niet of je dit berichtje leest, maar stuur anders even een mailtje naar elle_221@hotmail.com. Dan kan ik je wat info geven!

    Groetjes Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

In 1986 werd ik geboren in Dedemsvaart. Vanaf mijn 18e heb ik op verschillende plekken in NL gewoond; Sittard, Hengelo, Hardenberg, Zwolle, Enschede en Helmond. In 2010 heb ik 2 maanden vrijwilligerswerk op Jamaica In 2013 ging ik 5 weken backpacken in Argentinië. In november 2014 vertrek ik voor een jaar naar Johannesburg, Zuid Afrika, om daar een jaar lang te gaan wonen en werken!

Actief sinds 19 Juli 2010
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 39809

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 03 Mei 2015

Wonen & werken in Johannesburg, Zuid-Afrika

25 Augustus 2013 - 01 Oktober 2013

Argentinië

04 September 2010 - 01 November 2010

Ellen at Jamaica

Landen bezocht: